Så var jeg i gang!

Visst var jeg ikke det. Bloggen er oppe og står. Vaklende lamabein, men tross alt: Det er bare å slenge lamaluggen feiende flott til side og stirre stolt ut i cyberspace; jeg fikk det til! Teknikken sto den kjekke bi – Leselama blogger! Litt til nå, og jeg tror bloggen sakte, men sikkert skal vokse seg innholdsrik. Det er bare å ikke gi seg. Spytte i henda og jobbe på. Den som gir seg har nemlig tapt. Tvi vøre!

Leselama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg går ut fra at jeg gjør fra meg den verste spyttinga sånn i oppstartsfasen her, hvilket vil tilsi at det kommer roligere tider etterhvert. Smult farvann, så og si. Og mer tid til rolig lesing.

Uansett: Velkommen hit!

Legg igjen en kommentar

Filed under Diverse

Legg igjen en kommentar

