Om menn… igjen!

Jeg opplever at når jeg skriver innlegg i bloggen, så fører på mange måter det ene innlegget det andre med seg – tematisk eller idémessig. Det er en veldig morsom opplevelse å bli dyttet på slik av underbevisstheten eller idébanken i hodet, eller hva det nå er det er for noe som genererer disse tankespiralene. Eller kanskje det heller er en slags strøm, eller lenke av tanker – der det ene tar det andre. I alle fall henger det på merkelig vis sammen.

Temaet menn har tydeligvis vært langt framme i det siste. Og siden det er slik et strålende tema, er det jo ingen grunn til å skifte:

Hva ville verden vært uten menn og kaffe?

4 kommentarer

Filed under Diverse, Snasne sitater

4 responses to “Om menn… igjen!

  1. Nå har jeg tatt en titt på bloggen din og lenket til den, siden jeg likte det jeg så. Takk for at du har lenket til min, og takk for kommentarene på aroundbooks.

  2. leselama

    Veldig hyggelig av deg! 🙂
    Når man har ny blogg, er det veldig stas å bli lagt merke til, kommentert og ikke minst lenket til selvsagt. Jeg har lest Aroundbooks lenge og hatt stor glede av den. Derfor var det naturlig at den ble den første lenken jeg la inn da jeg selv «gikk på lufta». Så takk!

  3. Så hyggelig at du har lenket til bloggen min! Bloggen din ser veldig fin ut og er spent på fortsettelsen 😀

  4. leselama

    Åh, så godt at du synes det var hyggelig med lenke herfra, Jill! 😀
    Bloggen din er en estetisk nytelse det er en fryd å besøke.

    Selv er jeg i den famlende førstningen her, og er liksom himmelstormende fornøyd hver gang jeg lykkes med noe overhodet. 😉

    Selv om jeg ikke er så god på denne datateknikken, er jeg sta så det holder. Det hjelper litt. Som du skjønner, er jeg spent på forstsettelsen selv jeg. He, he.

    Takk for koselig kommentar!

Legg igjen en kommentar

