Smittet av Francis Meyers lidenskap

Francis Meyers lidenskap - Henrik LangelandOm man ikke har fått med seg Henrik Langelands dramatiserte lansering av Francis Meyers lidenskap, så har Bokklubben lagt den ut på web-tv her.

Herlig tatt på kornet, og en morsom forestilling – selv om lyden ikke var den beste dessverre. Dette ble jeg veldig blid og utrolig sugen på å lese boka av. Jeg fikk denne følelsen av «Mer! Mer!» som jeg alltid synes jeg får når noe er bra. Og dette var bra.

Uansett, denne kreative lanseringen gjorde meg i alle fall helt, helt sikkert på at denne boka skal jeg lese. Så fort som bare mulig! Jeg innrømmer det glatt: reklamen virket – jeg bestiller den i dag. Etter dette er det bare ikke mulig å stå på bibliotekets venteliste mer.

Jeg er smittet av Francis Meyers lidenskap.

Legg igjen en kommentar

Filed under Lesegodis, Selvopplevd

Legg igjen en kommentar

