Ein ring er ein strek

Det gule husetEin ring er ein strek.

Midt på ringen ligg arbeidsstaden min.

Og diagonalt over: Det gule huset. Eg eig det.
 

Ein søndag tok eg kartet over bygda og stifta

det opp på veggen.

Eg teikna inn:

Der hadde eg gått. Og der hadde eg gått. Der

budde eg. Og der handla eg maten.

Eg veit det ikkje er det det kjem an på, og

likevel: Eg såg kor lite livet mitt var.
 

Det er ei sorg å sjå dette. Det veit alle som har

prøvd.
 
Kartet over livet mitt.
 
Så tok eg eit Norgeskart. Der teikna eg inn

alle feriane eg hadde hatt.

Figuren som kom fram, såg ut

som ein håv.
 

(Eva Jensen – Teori nok for eit kort liv, 1987)

4 kommentarer

Filed under Poesiti'

4 responses to “Ein ring er ein strek

  1. Oda

    Du velger ut fine dikt. Dette likte jeg ekstra godt. Bra for meg som er for lat til å åpne diktsamlinger selv, at det finnes andre bloggere som hjelper meg 🙂

  2. leselama

    Det er godt med små dikt innimellom. Nesten som en pust i bakken, eller en kaffekopp. Små lykkelommer. 😉

  3. Anders Hansen

    Dette diktet var rett og slett meiningslaust. Det mest amatørprega diktet eg har lest nokon gang. Eg anbefaler deg å ta kveldskurs før du skriv eit nytt dikt. Du bør skamme deg, elendig blir ein underdrivelse her…

  4. leselama

    Anders: Bare for å gjøre det helt klart, så er dette ikke MITT dikt. (Du ser hvor det er hentet fra rett under diktet.)

    Det er altså skrevet av Eva Jensen – med et forfatterskap som spenner over romaner, ungdomsromaner, barnebøker, billedbøker og lyrikk. Hun har dessuten mottatt en rekke litterære priser, så jeg er nok ikke alene om å synes hun er flink.
    Amatør er hun så definitivt IKKE.

Legg igjen en kommentar

