Bokbad på WebTV

 De fleste har sikkert fått med seg dette allerede, men det er bare et så strålende tilbud for oss bokormer, at jeg ikke kan la være å nevne det her på bloggen.

Onsdag 29. august klokken 20.00 begynner høstens Bokbad i regi av Bokklubben. Direkte fra Rockefeller i Oslo.

For oss som ikke bor i Oslo og har mulighet for å delta «live», kan man også heldigvis se happeningen direktesendt på Bokklubben WebTV som vanlig. Disse bokbadene bruker jeg å få med meg, og har hatt stor glede av tidligere sendinger. Rekker man ikke direktesendinga, bruker Bokklubbene å legge ut sendingene på sine sider slik at man kan se dem når man har tid, sånn i etterkant en gang.

I morgen handler det om Anne B. Ragde og hennes siste roman i Neshov-triologien – Ligge i grønne enger, samt Henrik Langeland og hans Francis Meyers lidenskap. Sistnevnte er jeg midt inne i og nikoser meg. Den er virkelig aldeles praktfull. Ligge i grønne enger ligger klar til å leses direkte etter Francis Meyers lidenskap. Jeg vet ikke hvor rettferdig det vil bli mot Anne B. Ragde, men det får våge seg. Jeg kan jo ikke ha lest de to første i Neshov-triologien og så ikke få med meg avslutningen av historien. Det går jo bare ikke.

En sterk anbefaling til onsdagsunderholdning dette, altså, for dette bruker være stas. Enjoy!

3 kommentarer

Filed under På tv

3 responses to “Bokbad på WebTV

  1. Og eg har fått gratisbillettar til meg og Kristine (gjennom bokklubbens supergod-kunde-service). Blir stas. Sjølv har eg ikkje noko særleg tiltru til Anne B., har ikkje lese noko av henne, men blir gøy å sjå desse to stjerneskota live. Dessutan likar eg Aslak Sira Myhre, og bokbad er jo alltid gøy!

  2. Ah! Så flott! 😀 Heldige damer. Bokbad er godt for sjela og humøret. Og det tror jeg sannelig Aslak Sira Myhre er også. 😉

    Selv gleder jeg meg aller mest til å høre Henrik Langeland. Jeg har bare så sansen for «Francis Meyers lidenskap». Den er utrolig elegant skrudd sammen, så det skal bli virkelig gøy å høre forfatteren snakke om den.
    Tror morgendagen blir fin både for dere og meg. 🙂

  3. Jeg noterer at jeg må sjekke både bokbad og Francis Meyers lidenskap. 🙂

Legg igjen en kommentar

