Godt råd til folk som ikke leser:


 

Jeg bare nevner det. Så er det sagt, liksom. 😉

11 kommentarer

Filed under Snasne sitater

11 responses to “Godt råd til folk som ikke leser:

  1. Noen vil kanskje oppfatte den som litt krampaktig????

  2. leselama

    Godt mulig det. Den var bare ment å være litt morsom innimellom alt det andre her. That’s all.

  3. leselama

    Jepp! Definitivt sexy! 😉

  4. Ah, denne var BEST! :p
    Jeg vil ha en slik button!

  5. Det har jeg alltid ment! Og skriving er helt OK det også… 😉

  6. leselama

    Så absolutt! Skriving gjør noe med en… 😉

    Som ei venninne av meg av og til sier når hun skal definere en flott mann: «Det er orda med han, vet du!». Og da vet vi begge hvordan det er fatt. 🙂

  7. Nå skjønte jeg det morsomme!!! Det er selvfølgelig ironi!

    Hilsen en brilleslange som alltid bruker minst 5 minutter på å skjønne en vits!

  8. Det er ikke bare sexy, det er supersexy! 😉

  9. Nå er det lite nytt her, Leselama. Hva skjer?

  10. leselama

    Rolig, bare rolig, Binka! 😉 Det står til liv, jeg har bare et liv å leve ved siden av. He, he. Morsomt å bli «savnet», faktisk. Så takk for den! 😀

Legg igjen en kommentar

