Gud, melkekjertler og bedriftstannleger

Full pupp!

«Moren min skal få forstørret brystene sine. Jeg synes det er helt utrolig at hun vil gjøre noe slikt. Frivillig øke sin kvinnelighet. Det gjør meg kvalm, men hun gløder på en helt tåpelig måte, noe som antyder at hun er midt i en åndelig opplevelse. Min egen religion skal ha sitt utspring i sjelen min, ikke i melkekjertlene. Jeg har alltid hatt mistanke om at hun var overflatisk og tom, men av en eller annen grunn er hun nødt til å ta en plastisk operasjon og bruke tusenvis av dollar for å få bekreftet dette og for å tilbe sin nye Gud. Han heter Warren og er bedriftstannlege, hva nå det måtte være.»

                                          (Camilla Gibb, Ord uten lyd, Cappelen 2002, side 88 – 89)
2 kommentarer

Filed under Snasne sitater

2 responses to “Gud, melkekjertler og bedriftstannleger

  1. Godt sitat 🙂 Fikk lyst til å kjøpe den boka nå!

  2. leselama

    Jepp! Jeg likte dette jeg også. 😉

Legg igjen en kommentar

