SEPAL?!

Roger Albrigtsen la igjen en litt «pirrende» kommentar på bloggen min for litt siden:

Hei, flotte sider. Lurte på om du også leser fagbøker/sakprosa? F.eks. krigshistorie ;)

Og som den nysgjerrigper jeg vitterlig er, bare måtte jeg klikke meg inn på siden hans og ta en titt. Hvilket garantert også var hensikten fra herr Albrigtsens side.

Der lærte jeg bl.a. at Sepal betyr dekkblad i botanikkens verden – samt noe helt annet når det kommer til norsk krigshistorie.

Så, er du en ivrig leser av krigshistorie, eller bare skrekkelig nysgjerrig slik som meg: klikk og ta en titt! Kan hende møter leser bok akkurat der.

Legg igjen en kommentar

Filed under Diverse

Legg igjen en kommentar

